Facebook

Jak szukać?»

30 kwietnia 2024 r. (wtorek) mija termin złożenia do US zeznań za 2023 r.: PIT-28, PIT-28S, PIT-36, PIT-36S, PIT-36L, PIT-36LS, PIT-37, PIT-38, PIT-39
Aktualnie jesteś » Historia
Historia
drukuj

2024

  1. W ofercie na 2024 rok - PRENUMERATA 2024:
    • wprowadziliśmy wyższe rabaty dla zamawiających komplet promocyjny nr 1 (30%), nr 3 (11%) oraz wprowadziliśmy nowe nagrody dla zamawiających komplet promocyjny z 30% lub 18%, dla zamawiających abonament do Serwisu Głównego Księgowego i dla zamawiających abonament do Serwisu Budżetowego.
  2. Wprowadziliśmy nową odsłonę aplikacji ASYSTENT Gofin (www.asystent.gofin.pl). ASYSTENT Gofin to zestaw praktycznych narzędzi i pomocy dla Księgowych dostępnych zawsze pod ręką z pulpitu Twojego komputera. Nową odsłonę aplikacji wzbogaciliśmy o dodatkowe opcje, m.in.:
    • dodano opcję wyboru tematyki Firma/Budżet – możliwość wyboru wiodącej tematyki aplikacji zgodnie z deklarowaną przynależnością do grupy tematycznej Firma lub Budżet,
    • rozbudowano moduł „Aktualności” - dodana opcja przełączania między zakładkami aktualności umożliwia szybkie dotarcie do bieżących informacji dla wybranej grupy tematycznej,
    • ulepszono graficzny interfejs użytkownika – intuicyjne poruszanie się po obszarze zmienionego menu w znacznym stopniu podniosło komfort pracy z aplikacją ASYSTENT,
    a także wprowadzono wiele innych zmian optymalizujących i usprawniających pracę ASYSTENTA Gofin.
  3. Wzbogaciliśmy nasze serwisy o nowe: kalkulatory, wideopomocniki, druki itp.

2023

  1. W ofercie na 2023 rok - PRENUMERATA 2023:
    • wprowadziliśmy wyższe rabaty dla zamawiających komplet promocyjny nr 1 (28%), nr 2 (18%), nr 3 (10%) oraz wprowadziliśmy nowe nagrody dla zamawiających komplet promocyjny z 28% lub 18% rabatem i dla zamawiających abonament do Serwisu Głównego Księgowego.
  2. Serwis Klasyfikacje (www.klasyfikacje.gofin.pl) został wzbogacony o nowe narzędzia Klasyfikację Zawodów i Specjalności (KZiS od 2023 r.) i Nomenklaturę scaloną 2023 (CN 2023).
  3. Udostępniliśmy NOWY SERWIS PLAN KONT (www.plankont.gofin.pl). Serwis PLAN KONT z obszernym komentarzem i indeksem księgowań - www.plankont.gofin.pl to narzędzie niezbędne w pracy każdego Księgowego. Serwis obejmuje obszerny komentarz bilansowy do kont syntetycznych i analitycznych. Do każdego konta przypisana jest ewidencja księgowa operacji gospodarczych oraz przykłady liczbowe i artykuły powiązane tematycznie. Dodatkowym atutem tego serwisu są szerokie komentarze podatkowe do poszczególnych zagadnień. Ponadto część opisów do kont księgowych została wzbogacona o regulacje Międzynarodowych Standardów Rachunkowości. Serwis zawiera również nowoczesne rozwiązania techniczne ułatwiające wyszukiwanie, w tym interaktywne zakładki, ruchome podręczne menu z wykazem numerów kont oraz alfabetyczny indeks haseł.
  4. Udostępniliśmy NOWĄ ODSŁONĘ SERWISU SCHEMATY OPODATKOWANIA VAT (www.schematy.gofin.pl). Serwis SCHEMATY OPODATKOWANIA VAT - www.schematy.gofin.pl zawiera aktywne narzędzia pozwalające określić sposób opodatkowania podatkiem VAT danej transakcji. W Serwisie dostępne są także dodatki tematyczne, przepisy prawne, wideopomocniki, linki pomocnicze i pomocniki księgowego, które przybliżają tematykę związaną z właściwym rozliczaniem podatku od towarów i usług przez czynnych podatników VAT. W Serwisie dostępne są dwa rodzaje schematów: SCHEMAT TRANSAKCJI ŁAŃCUCHOWYCH i SCHEMAT VAT OD SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI - NOWY SCHEMAT !
  5. Wzbogaciliśmy wersję komercyjną Programu DRUKI o dodatkowe funkcje, m.in.:
    • wprowadzono funkcjonalność JPK_GV - umożliwiającą członkom grupy VAT przesłanie ewidencji transakcji dokonywanych pomiędzy sobą w formie elektronicznej, do urzędu skarbowego w formie pliku JPK_GV za okresy miesięczne,
    • dodano wyszukiwanie i zapamiętywanie całej historii ostatnio otwieranych druków,
    • wprowadzono możliwość sprawdzenia poprawności wypełnienia wybranego druku głównego,
    a także wprowadziliśmy zmiany techniczne w zakresie dotychczasowych wybranych funkcjonalności, których celem jest udoskonalenie ich działania.
  6. Udostępniliśmy nową odsłonę serwisu PODCASTY Gofin (www.podcasty.gofin.pl):
    • przyjazną i intuicyjną nawigację,
    • nowoczesną grafikę,
    • szybką precyzyjną wyszukiwarkę.
  7. Serwis Głównego Księgowego (www.sgk.gofin.pl) został wzbogacony o:
    • udogodnienia w wyszukiwarce: dodany został POMOCNY FILTR, który umożliwia przeszukiwanie zasobów serwisów internetowych tj.: zarówno Serwisu Głównego Księgowego jaki i Gazety Podatkowej on-line,
    • nowe działy: PRACA ZDALNA, KSeF – KRAJOWY SYSTEM e‑FAKTUR.
  8. Serwis Gazeta Podatkowa on-line (gazetapodatkowa.gofin.pl) został wzbogacony o nowe działy: PRACA ZDALNA, KSeF - KRAJOWY SYSTEM e‑FAKTUR.
  9. Serwis Czasopisma Księgowych on-line (czasopismaksiegowych.pl) został wzbogacony o nowe działy: PRACA ZDALNA, KSeF - KRAJOWY SYSTEM e‑FAKTUR.
  10. Serwis GOFIN.pl (www.gofin.pl) został wzbogacony o nowe działy: PRACA ZDALNA, KSeF - KRAJOWY SYSTEM e‑FAKTUR.
  11. Serwis Budżetowy (www.serwisbudzetowy.pl) został wzbogacony o nowe działy: SŁUŻBY MUNDUROWE oraz PRACA ZDALNA, KSeF - KRAJOWY SYSTEM e‑FAKTUR.
  12. Wzbogaciliśmy nasze serwisy o nowe: kalkulatory, wideopomocniki, pomocnicze linki, druki itp.

2022

  1. W ofercie na 2022 rok - PRENUMERATA 2022:
    • wprowadziliśmy wyższe rabaty dla zamawiających komplet promocyjny nr 1 (25%), nr 2 (17%), nr 3 (9%) oraz wprowadziliśmy nowe nagrody dla zamawiających komplet promocyjny z 25% lub 17% rabatem, dla zamawiających abonament do Serwisu Głównego Księgowego i dla zamawiających abonament do Serwisu Budżetowego.
  2. Wzbogaciliśmy wersję komercyjną Programu DRUKI o dodatkowe funkcje, m.in.:
    • dodano NOWĄ funkcjonalność - PIT, która umożliwia roczne rozliczenie podatku dochodowego za 2021 r.
  3. Serwis Klasyfikacje (www.klasyfikacje.gofin.pl) został wzbogacony o nowe narzędzia Klasyfikację Zawodów i Specjalności (KZiS od 2022 r.) i Nomenklaturę scaloną 2022 (CN 2022).
  4. Rozwijamy i wzbogacamy nowy Serwis POLSKI ŁAD (www.polskilad.gofin.pl), który jest niezwykle pomocnym narzędziem w pracy każdego księgowego czy kadrowego.
  5. Zmodernizowaliśmy pod kątem Polskiego Ładu: kalkulatory, druki, przepisy prawne.
  6. Serwis Gazeta Podatkowa (www.gazetapodatkowa.gofin.pl) został wzbogacony o nowe działy:
    • PODATKOWA KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW (PKPiR),
    • BIURA RACHUNKOWE.
  7. Serwis Budżetowy (www.serwisbudzetowy.gofin.pl) został wzbogacony o nowy dział:
    • HITOWE DODATKI ON-LINE dla sektora budżetowego.
  8. Udostępniliśmy nową odsłonę Czasopisma Księgowych on-line (www.czasopismaksiegowych.gofin.pl):
    • dopasowanie pod urządzenia mobilne (smartfon, tablet),
    • przyjazną i intuicyjną nawigację,
    • nowoczesną grafikę,
    • szybką precyzyjną wyszukiwarkę.
  9. Wzbogaciliśmy nasze serwisy o nowe: kalkulatory, wideopomocniki, pomocnicze linki, druki itp.

2021

  1. W ofercie na 2021 rok - PRENUMERATA 2021:
    • wprowadziliśmy wyższe rabaty dla zamawiających komplet promocyjny nr 1 (23%) oraz nr 3 (8%),
    • wprowadziliśmy dwie HITOWE nagrody dla zamawiających komplet promocyjny z 23% lub 16% rabatem – Walizka podróżna, Torba damska.
  2. Udostępniliśmy nową odsłonę Serwisu Gazeta Podatkowa on-line (www.gazetapodatkowa.pl):
    • dopasowaną pod urządzenia mobilne (smartfon, tablet),
    • przyjazną i intuicyjną nawigację,
    • nowoczesną grafikę,
    • szybką precyzyjną wyszukiwarkę.
  3. Serwis Klasyfikacje (www.klasyfikacje.gofin.pl) został wzbogacony o nowe narzędzia CN2021 i Klasyfikację Budżetową.
  4. Udostępniliśmy nową odsłonę Serwisu KALKULATORY (www.kalkulatory.gofin.pl):
    • dopasowaną pod urządzenia mobilne (smartfon, tablet),
    • przyjazną i intuicyjną nawigację,
    • nowoczesną grafikę,
    • szybką precyzyjną wyszukiwarkę.
  5. Udostępniliśmy NOWY SERWIS POLSKI ŁAD (www.polskilad.gofin.pl) Serwis www.polskilad.gofin.pl zawiera opracowania dotyczące nowych regulacji prawnych wprowadzonych w ramach tzw. pakietu Polski Ład. Omawiane są w nim zagadnienia dotyczące m.in. podatku dochodowego, VAT, ZUS oraz sektora budżetowego. Poszczególne informacje są prezentowane w działach tematycznych. Wszelkie nowości ujęte też są w Aktualnościach i Wyjaśnieniach resortowych. W serwisie dostępne są także przepisy prawne, druki i dodatki tematyczne. Ponadto dostępna jest wyszukiwarka.
  6. Udostępniliśmy nową odsłonę Serwisu DRUKI Gofin (www.druki.gofin.pl):
    • dopasowaną pod urządzenia mobilne (smartfon, tablet),
    • przyjazną i intuicyjną nawigację,
    • nowoczesną grafikę,
    • szybką precyzyjną wyszukiwarkę.
    Ponadto wzbogaciliśmy wersję komercyjną Programu DRUKI o wiele dodatkowych funkcji i usprawnień sprawiając, że Program DRUKI jest nowoczesny dobrze dopracowany do potrzeb księgowych i kadrowców, intuicyjny i prosty w obsłudze.
  7. Serwis Budżetowy (www.serwisbudzetowy.pl) został wzbogacony o:
    • nowy dział tematyczny Jednostki pomocy społecznej, w którym prezentowane są porady mające ułatwić codzienną pracę pracowników służb finansowo-księgowych, kadrowych i kierowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej,
    • nowy moduł Wyjaśnienia regionalnych izb obrachunkowych, w którym zamieszczane są wyjaśnienia udzielone przez poszczególne regionalne izby obrachunkowe w sprawach dotyczących stosowania przepisów o finansach publicznych.
  8. Serwis Głównego Księgowego (www.sgk.gofin.pl) został wzbogacony o nowe działy:
    • Spółki komandytowe i jawne jako podatnicy CIT,
    • VAT e-commerce.
  9. Wzbogaciliśmy nasze serwisy o nowe: kalkulatory, wideopomocniki, pomocnicze linki, druki itp.

2020

  1. W ofercie na 2020 rok - PRENUMERATA 2020:
    • wprowadziliśmy jeszcze wyższe rabaty dla zamawiających komplet promocyjny nr 1 (22%) oraz nr 2 (16%),
    • wprowadziliśmy dwie HITOWE nagrody dla zamawiających komplet promocyjny z 22% lub 16% rabatem – Torba na dokumenty i laptopa, Opiekacz do kanapek,
    • dla zamawiających abonament do Serwisu Głównego Księgowego na cały 2020 rok wprowadziliśmy dwie nowe nagrody do wyboru,
    • wprowadziliśmy aplikację dla księgowych - GOFIN Gazeta Podatkowa (www.gazetapodatkowa.gofin.pl/aplikacja)
  2. Udostępniliśmy nową odsłonę Serwisu eWYDANIE on-line (www.ewydanie.gofin.pl), która jest dostosowana również pod tablet. Jej główne zalety to:
    • bogata biblioteka eWydań (baza Serwisu obejmuje bieżące wydania Czasopism, Gazety i dodatków oraz archiwum z ostatnich  6 lat),
    • dostęp do POMOCNIKÓW Księgowego PREMIUM z poziomu Serwisu zgodnie z wykupioną prenumeratą/abonamentem,
    • szybka i precyzyjna wyszukiwarka,
    • możliwość tworzenia zakładek użytkownika.
  3. Serwis Budżetowy (www.serwisbudzetowy.pl) został wzbogacony o nowy moduł: Wyjaśnienia resortowe.
  4. Wzbogaciliśmy wersję komercyjną Programu DRUKI o dodatkowe funkcje, m.in.:
    • możliwość wysyłki deklaracji JPK_V7,
    • możliwość podpisania deklaracji JPK za pomocą danych autoryzujących, bezpośrednio w Programie DRUKI Gofin
    • wprowadzono szereg zmian umożliwiających wypełnienie oraz wysyłkę nowego druku JPK_V7K,
    • dodano sumator dla pól liczbowych,
    • wprowadzona aktualizację mechanizmu dotyczącego podpisu sprawozdań finansowych,
    • dodano JPK_V7M - Jednolity Plik Kontrolny z deklaracją i ewidencją VAT,
    • umożliwiono weryfikację rachunków bankowych podmiotów, zapisanych w bazie danych podmiotów, w oparciu o plik płaski udostępniony przez Ministerstwo Finansów (biała lista),
    • udostępniono dla samorządowych zakładów budżetowych druk e-sprawozdania finansowego w formacie XML z możliwością wysyłki do Szefa KAS,
    • dodano funkcjonalność polegającą na zamieszczeniu w e-sprawozdaniu wygenerowanym do formatu PDF całej treści informacji dodatkowej sporządzonej w postaci pliku PDF,
    • wprowadzono możliwość uzupełniania dodatkowej informacji dotyczącej osób zobowiązanych do podpisania sprawozdania finansowego,
    • możliwość składania nieograniczonej ilości podpisów pod plikiem sprawozdania finansowego przekazywanego do KAS,
    • wprowadzono nowy druk sprawozdania finansowego dla pozostałych jednostek zobowiązanych do składania sprawozdań finansowych do Szefa Krajowej Administracji Skarbowej,
    • możliwość przenoszenia do archiwum e-Dokumentów,
    • dodano filtry w module e-Dokumenty według: miesiąca utworzenia dokumentu, rodzaju dokumentu, nazwy dokumentu, statusu przetworzenia dokumentu, identyfikatora podmiotu, nazwy podmiotu.
  5. Wzbogaciliśmy nasze serwisy o nowe: kalkulatory, wideopomocniki, pomocnicze linki, druki itp.
  6. Udostępniliśmy POMOC TECHNICZNĄ (www.pomoc.gofin.pl) do produktów elektronicznych Wydawnictwa. Zamieściliśmy w niej obszerne informacje dotyczące:
    • Funkcjonowania KONTA Gofin,
    • Serwisów internetowych,
    • Programu DRUKI Gofin,
    • Aplikacji na komputer,
    • Aplikacji mobilnych,
    • Sklepu internetowego.
  7. Udostępniliśmy nową odsłonę Serwisu POMOCNIKI Księgowego (www.pomocnikiksiegowego.gofin.pl) dopasowaną do urządzeń mobilnych (smartfon, tablet), przyjazną i intuicyjną nawigację, nowoczesną grafikę.
  8. Udostępniliśmy NOWY SERWIS PODCASTY (www.podcasty.gofin.pl).
    Serwis www.podcasty.gofin.pl to zbiór audio informacji z zakresu podatków, księgowości, prawa pracy które tworzą redaktorzy Czasopism i Gazety Podatkowej. W zrozumiały sposób dzielą się swoją wiedzą oraz omawiają najważniejsze zagadnienia i zmiany przepisów.
  9. Udostępniliśmy NOWY SERWIS TARCZA ANTYKRYZYSOWA (www.tarcza.gofin.pl).
    Serwis www.tarcza.gofin.pl zawiera opracowania dotyczące regulacji prawnych mających na celu ochronę przedsiębiorców przed skutkami epidemii COVID-19. Omawiane są w nim zagadnienia z zakresu m.in. podatku dochodowego, podatku VAT, prawa pracy, składek ZUS, zasiłków, wsparcia finansowego dla firm. Poszczególne informacje są prezentowane w działach tematycznych. Wszelkie nowości ujęte też są w Aktualnościach i Wyjaśnieniach resortowych. Niezwykle użyteczna jest wyszukiwarka.
  10. Wydaliśmy NOWĄ KSIĄŻKĘ „PLAN KONT Z OBSZERNYM KOMENTARZEM BILANSOWO-PODATKOWYM” . Plan kont zawiera wykaz kont syntetycznych i analitycznych oraz obszerny komentarz bilansowy do poszczególnych kont wraz z omówieniem zagadnień podatkowych. Uwzględniono w nim także kwestie, które są inaczej traktowane dla celów bilansowych i podatkowych. Może być on wykorzystywany przez różne jednostki, niezależnie od formy prawnej, tj. zarówno przez spółki kapitałowe, spółki osobowe prawa handlowego, spółki cywilne, jak i przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.
  11. Serwis Wskaźniki (www.wskazniki.gofin.pl) został wzbogacony o nowe narzędzie JPK_VAT – kody GTU i oznaczenia w ewidencji VAT stanowiące kompleksowe opracowanie, dzięki któremu podatnik uzyska informację dotyczącą zasad oznaczania w ewidencji sprzedaży VAT dostaw niektórych towarów i świadczonych usług (kody GTU) oraz procedur/dowodów sprzedaży.

2019

  1. W ofercie na 2019 rok - PRENUMERATA 2019:
    • utrzymaliśmy rabaty dla zamawiających komplet promocyjny (20%, 14%, 7%),
    • wprowadziliśmy trzy HITOWE nagrody dla zamawiających komplet promocyjny z 20% lub 14% rabatem – Kuferek na biżuterię, Parasol oraz Zestaw wag elektronicznych,
    • wprowadziliśmy tylko dla Prenumeratorów kompletu nr 1 lub nr 2 nowy przywilej - dostęp do Serwisu Przewodnik VAT on-line (www.przewodnikvat.pl),
    • dla zamawiających abonament do Serwisu Głównego Księgowego na cały 2019 rok wprowadziliśmy dwie nowe nagrody do wyboru,
    • wprowadziliśmy nowy Serwis – SERWIS BUDŻETOWY (www.serwisbudzetowy.pl),
    • wprowadziliśmy tylko dla Abonentów Serwisu Budżetowego przywilej - dostęp do Serwisu Indeks Księgowań BUDŻET (www.indeksksiegowan.pl/budżet),
    • wprowadziliśmy tylko dla Abonentów Serwisu Budżetowego aplikację GOFIN Serwis Budżetowy (serwisbudzetowy.gofin.pl/aplikacja),
    • wprowadziliśmy Newsletter Budżetowy (www.newslettery.gofin.pl).
  2. Wzbogaciliśmy wersję komercyjną Programu DRUKI o dodatkowe funkcje, m.in.:
    • możliwość przygotowania i wysyłki plików: JPK_FA, JPK_PKPiR, JPK_EWP.
    • możliwość przygotowania sprawozdania finansowego za 2018 rok:
      • w formie elektronicznej -  BILANS 2018 w formacie XML,
      • dla zakładów budżetowych w formacie PDF,
    • możliwość wyszukania i przejścia do skrzynki podawczej właściwego urzędu skarbowego,
    • możliwość generowania sprawozdania finansowego do formatu PDF wraz z informacją o złożonych podpisach na plikach XML sprawozdania,
    • obsługę sprawozdań dla jednostek skonsolidowanych,
    • import podpisów z plików XAdES,
    • generowanie do PDF treści i plików dodanych w informacji dodatkowej sprawozdania,
    • generowanie do PDF informacji o podpisach złożonych na plikach XML sprawozdania finansowego,
    • wyświetlanie w e-Dokumentach identyfikatorów podmiotów (NIP, PESEL, REGON, KRS),
    • wysyłkę sprawozdania do KAS bez obowiązku dodania dodatkowych dokumentów,
    • dokonano zmiany certyfikatu klucza publicznego Ministerstwa Finansów, który wykorzystywany jest w środowisku JPK,
    • dostosowano program do nowych struktur sprawozdań finansowych, udostępnionych przez Ministerstwo Finansów,
    • dodano nowy druk w Programie DRUKI - wniosek o usunięcie/sprostowanie danych zawartych w wykazie podatników VAT,
    • dodano nowe druki split payment,
    • dodano nowe druki sprawozdań finansowych (BILANS XML) z trzecią kolumną - przekształcone dane porównawcze z funkcją generowania i wysyłki XML,
    • dodano białą listę podatników VAT (wykaz podatników VAT),
    • wprowadzono zmiany polegające na obsłudze nowej wersji struktury faktury JPK_FA (3).
  3. Udostępniliśmy Newsletter DRUKI Gofin (www.newslettery.gofin.pl).
    Newsletter skierowany jest do użytkowników Programu DRUKI Gofin – aktywne wzory druków i umów. W każdym numerze Newslettera prezentujemy ważne zmiany w obszarze druków i formularzy, które na co dzień wypełniają i przygotowują służby finansowo-księgowe w każdej firmie i instytucji. Prezentujemy przykłady wypełnień druków oraz sygnalizujemy o zmianach w Programie DRUKI – nowe funkcje i możliwości. Newsletter zawiera również wiele praktycznych narzędzi pomocnych w pracy księgowych i kadrowych, w tym terminarz oraz instruktaże wideo do wybranych druków.
  4. Udostępniliśmy mobilną aplikację dla księgowych na telefon i tablet – GOFIN SGK (www.sgk.gofin.pl/aplikacja).
    Aplikacja GOFIN SGK to idealny sposób na dostęp do najlepszej i najaktualniejszej wiedzy z zakresu PODATKÓW, RACHUNKOWOŚCI i PRAWA PRACY w każdym miejscu. Aktualności dostarczane na bieżąco Księgowym w sposób przejrzysty i czytelny.
  5. Wzbogaciliśmy nasze serwisy o nowe: działy, kalkulatory, wideopomocniki, pomocnicze linki itp.
  6. Wprowadziliśmy w Przewodniku Księgowego on-line (www.przewodnikksiegowego.gofin.pl) i Przewodniku Kadrowego on-line (www.przewodnikkadrowego.gofin.pl) sygnalizację zmian na stronach z działami. Powstała również strona zbiorcza z listą wszystkich aktualizacji zmienionych w ostatnim czasie, w artykułach i działach w danym przewodniku.
  7. Serwis Głównego Księgowego (www.sgk.gofin.pl) został wzbogacony o nowy dział: PPK - PRACOWNICZE PLANY KAPITAŁOWE.
  8. Serwis Gazeta Podatkowa (www.gazetapodatkowa.pl) został wzbogacony o nowy dział: SPLIT PAYMENT - PODZIELONA PŁATNOŚĆ VAT.
  9. Serwis GOFIN.pl (www.gofin.pl) został wzbogacony o nowe działy: SPLIT PAYMENT - PODZIELONA PŁATNOŚĆ VAT, RODO - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH, JPK - JEDNOLITY PLIK KONTROLNY, PPK - PRACOWNICZE PLANY KAPITAŁOWE.
  10. W serwisie Klasyfikacje (www.klasyfikacje.gofin.pl) została dodana Nomenklatura scalona (CN).
  11. Udostępniliśmy mobilną aplikację dla księgowych na telefon i tablet - GOFIN Gazeta Podatkowa (www.gazetapodatkowa.gofin.pl/aplikacja). Aplikacja umożliwia błyskawiczny dostęp do aktualności oraz bieżących i archiwalnych wydań Gazety Podatkowej, a także dołączanych do niej dodatków – PRENUMERATA 2020.
  12. Wprowadziliśmy POMOC TECHNICZNĄ (www.pomoc.gofin.pl) do produktów elektronicznych Wydawnictwa Podatkowego GOFIN dotyczącą m.in.: funkcjonowania KONTA Gofin, Serwisów internetowych, Programu DRUKI Gofin, Aplikacji na komputer, Aplikacji mobilnych, Sklepu internetowego.

2018

  1. W ofercie na 2018 rok - PRENUMERATA 2018 wprowadziliśmy, m.in.:
    • dla Prenumeratorów kompletu nr 1 lub nr 2 nowy przywilej - dostęp do Serwisu Indeks Księgowań FIRMA (www.indeksksiegowan.gofin.pl/firma),
    • dla zamawiających abonament do Serwisu Głównego Księgowego pełny dostęp do POMOCNIKÓW Księgowego w wersji PREMIUM.
  2. Wzbogaciliśmy wersję komercyjną Programu DRUKI o dodatkowe funkcje, m.in.:
    • możliwość użytkowania wspólnej sieciowej bazy podmiotów,
    • obsługa wysyłki dokumentu JPK w wersji 3 (dostosowana do systemu e-Deklaracje),
    • możliwość wysyłki deklaracji: JPK_VAT, PIT-WZ, PIT-OP przy użyciu profilu zaufanego, za pomocą platformy e-Puap (eGo) na stronie internetowej Min. Fin.,
    • możliwość pobierania danych kontrahentów z bazy Głównego Urzędu Statystycznego (GUS) do bazy podmiotów Programu DRUKI Gofin.
  3. Udostępniliśmy mobilną aplikację dla księgowych na telefon i tablet - GOFIN NEWS (www.news.gofin.pl).
    Aplikacja GOFIN NEWS to codzienna porcja aktualności i pomocy dla Księgowych, a dla Prenumeratorów GOFINU także dostęp do mobilnych e-wydań prenumerowanych tytułów (aktualne numery, dodatki, archiwum). Z Aplikacji mogą korzystać użytkownicy telefonów z systemem ANDROID i iOS.
  4. Wzbogaciliśmy nasze serwisy o nowe: kalkulatory, wideopomocniki, pomocnicze linki, itp.
  5. Dbając o komfort korzystania z naszych produktów wprowadziliśmy nowy, przejrzysty wygląd Twojego KONTA Gofin (www.logowanie.gofin.pl) dopasowany do urządzeń mobilnych (smartfon, tablet).
  6. Uruchomiliśmy NOWY SERWIS Przewodnik VAT on-line (www.przewodnikvat.pl) – PRENUMERATA 2019.
    Serwis internetowy www.przewodnikvat.pl zawiera kompleksowe omówienie wszystkich zagadnień dotyczących podatku od towarów i usług, usystematyzowanych w przystępny sposób w 30 działach.
  7. Uruchomiliśmy NOWY Serwis Budżetowy (www.serwisbudzetowy.pl) – PRENUMERATA 2019.
    Niezastąpiona pomoc dla każdej instytucji i jednostki sfery budżetowej ! Serwis internetowy www.serwisbudzetowy.pl stanowi niezbędne źródło wiedzy dla Głównych Księgowych, księgowych, kadrowych, skarbników i kierowników jednostek sektora finansów publicznych.
  8. Uruchomiliśmy NOWY SERWIS Indeks Księgowań BUDŻET (www.indeksksiegowan.gofin.pl/budzet) – PRENUMERATA 2019.
    Serwis www.indeksksiegowan.gofin.pl/budzet Wydawnictwa Podatkowego GOFIN to nieoceniona w codziennej pracy, bardzo obszerna baza przykładów ewidencji księgowej zdarzeń gospodarczych uwzględniająca specyfikę rachunkowości budżetowej. Serwis przeznaczony jest dla jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych. Zawiera liczne odnośniki do przykładów liczbowych i artykułów, wyjaśniających problemy sfery budżetowej, ze wszystkich Czasopism naszego Wydawnictwa oraz Gazety Podatkowej.
  9. Udostępniliśmy mobilną aplikację dla księgowych na telefon i tablet - GOFIN Serwis Budżetowy (serwisbudzetowy.gofin.pl/aplikacja) – PRENUMERATA 2019.
    Aplikacja GOFIN Serwis Budżetowy to doskonały sposób na dostęp do najaktualniejszej profesjonalnej wiedzy z zakresu: rachunkowości jednostek budżetu, sprawozdawczości, podatków, ubezpieczeń społecznych i prawa pracy, środków unijnych, zamówień publicznych, dyscypliny finansów publicznych.
  10. Udostępniliśmy Newsletter Budżetowy (www.newslettery.gofin.pl) – PRENUMERATA 2019.
    Newsletter Budżetowy zawiera informacje z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości, podatków, ubezpieczeń społecznych i prawa pracy, środków unijnych, zamówień publicznych oraz dyscypliny finansów publicznych. Zapewnia szybki i wygodny dostęp do aktualności, interpretacji, wyjaśnień i porad, a także informuje o ważnych terminach dotyczących jednostek sektora finansów publicznych, w tym: jednostek oświatowych, instytucji kultury, służby zdrowia i innych.
  11. Serwis Głównego Księgowego (www.sgk.gofin.pl) został wzbogacony o nowe działy tematyczne: Wyjaśnienia resortowe, RODO, split payment. Ponadto wprowadziliśmy nową odsłonę Serwisu dopasowaną do urządzeń mobilnych (smartfon, tablet), przyjazną i intuicyjną nawigację, nowoczesną grafikę, szybką precyzyjną wyszukiwarkę.

2017

  1. W ofercie na 2017 rok - PRENUMERATA 2017:
    • wprowadziliśmy jeszcze wyższe rabaty dla zamawiających komplet promocyjny nr 1 lub nr 2 (20%, 14%),
    • wprowadziliśmy tylko dla Prenumeratorów kompletu nr 1 lub nr 2 oraz Abonentów Serwisu Głównego Księgowego nowy przywilej - dostęp do Przewodników on-line (Przewodnik Księgowego, Przewodnik Kadrowego).
  2. Wzbogaciliśmy wersję komercyjną Programu DRUKI o dodatkowe funkcje, m.in.: przechowywanie wypełnionych druków w postaci plików Gofin w chmurze na koncie Google DRIVE oraz przygotowanie i wysyłkę pliku JPK_VAT na podstawie druków: Ewidencja sprzedaży VAT, Ewidencja zakupów VAT.
  3. Na stronie www.druki.gofin.pl udostępniliśmy filmy instruktażowe o Programie DRUKI Gofin w wersji komercyjnej oraz zmieniliśmy Serwis pod względem komunikatywności.
  4. Dbając o komfort korzystania z naszych produktów oraz najwyższe standardy bezpieczeństwa, ulepszyliśmy system logowania do Serwisów komercyjnych (Serwis Głównego Księgowego, Czasopisma Księgowych on-line, Gazeta Podatkowa on-line) oraz Sklepu internetowego Gofinu, wprowadzając różne przydatne funkcje.
  5. W KONCIE Gofin dodaliśmy nową funkcję Twoje zakładki, dzięki której można:
    • tworzyć indywidualną bazę linków do interesujących artykułów,
    • grupować linki w dodanych folderach
    • dodawać własne notatki do utworzonych zakładek.
  6. Uruchomiliśmy NOWY SERWIS Indeks Księgowań FIRMA (www.indeksksiegowan.gofin.pl/firma).
    Serwis internetowy www.indeksksiegowan.gofin.pl/firma Wydawnictwa Podatkowego GOFIN to nieoceniona w codziennej pracy każdego księgowego, bardzo obszerna baza przykładów ewidencji księgowej zdarzeń gospodarczych. Dodatkowym wielkim atutem jest to, że księgowania operacji gospodarczych zawierają odnośniki do przykładów liczbowych i artykułów ze wszystkich Czasopism naszego Wydawnictwa oraz Gazety Podatkowej, w których dane zdarzenie jest opisane szerzej.
  7. Wprowadziliśmy dla użytkowników zakładających KONTO Gofin prezent w formie eBooka Osobisty Poradnik Prawny.

2016

  1. W ofercie na 2016 rok - PRENUMERATA 2016:
    • wprowadziliśmy tylko dla Prenumeratorów nowy przywilej POMOCNIKI KSIĘGOWEGO w wersji PREMIUM,
    • wprowadziliśmy rabaty na kolejne dostępy (stanowiska) na Serwisy internetowe.
  2. Serwis Kalkulatory.gofin.pl został wzbogacony o:
    • menu zawierające wszystkie dostępne kalkulatory z podziałem na działy tematyczne,
    • możliwość sortowania wyświetlanych kalkulatorów (domyślnie kalkulatory wyświetlane są - od najpopularniejszych).
  3. W serwisie Terminy.gofin.pl wprowadziliśmy podział terminarza:
    • Terminarz dla firm,
    • Terminarz dla budżetówki.
  4. Wzbogaciliśmy wersję komercyjną Programu DRUKI o dodatkowe funkcje, m.in. możliwość przesyłania wybranych druków do systemu e-Deklaracje i dostęp do przykładów wypełnienia wybranych druków.
  5. W serwisie Gofin.pl wprowadziliśmy moduł "Sygnały dnia", w którym informujemy o najważniejszych zmianach wprowadzonych na wszystkich Serwisach internetowych Wydawnictwa Podatkowego Gofin.
  6. Uruchomiliśmy NOWY SERWIS Przewodnik Księgowego on-line (www.przewodnikksiegowego.pl) - zawierający WSZYSTKO na temat rachunkowości oraz opracowania o podatkach (VAT, PIT, CIT).
  7. Uruchomiliśmy NOWY SERWIS Przewodnik Kadrowego on-line (www.przewodnikkadrowego.pl) - zawierający WSZYSTKO na temat prawa pracy i ubezpieczeń w ZUS.

2015

  1. W ofercie na 2015 rok - PRENUMERATA 2015:
    • wprowadziliśmy jeszcze wyższe rabaty dla zamawiających komplety promocyjne (18%, 13%, 7%),
    • nowością jaką wprowadziliśmy jest eWYDANIE w wersji internetowej dostępne na tablety.
  2. Uruchomiliśmy stronę z POMOCNIKAMI Księgowego - www.pomocnikiksiegowego.gofin.pl. Znajdują się tam wszystkie niezbędne, praktyczne pomoce Gofinu dla Księgowych (m.in. interpretacje urzędowe, orzecznictwo dla firm, baza pytań czytelników, wideopomocniki, kalkulatory, wskaźniki i stawki, ujednolicone przepisy prawne). Wszystkie zasoby w jednym miejscu.
  3. Wprowadziliśmy NOWY przywilej dla Prenumeratorów POMOCNIKI Księgowego w wersji PREMIUM. Bogate, nowe Serwisy internetowe optymalnie dostosowane do potrzeb Księgowych, z gwarancją dostępu do centrum najlepszych porad i pomocy z zakresu podatku VAT, podatku dochodowego (PIT i CIT), rachunkowości i prawa pracy:
    • NOWY SERWIS - Interpretacje urzędowe
      W serwisie internetowym www.interpretacje.gofin.pl udostępniamy bazę interpretacji podatkowych, ZUS, z prawa pracy i innych, publikowanych na stronach Ministerstwa Finansów, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz innych organów państwa. Wybrane interpretacje zawierają też odnośniki do artykułów z Czasopism naszego Wydawnictwa oraz z Gazety Podatkowej.
    • NOWY SERWIS - Orzecznictwo dla firm
      W serwisie internetowym www.orzecznictwo.gofin.pl udostępniamy bazę orzeczeń wydawanych przez sądy, trybunały i  inne organy państwa. Wybrane wyroki zawierają odnośniki do treści zamieszczonych w naszych Czasopismach oraz dzienniku Gazeta Podatkowa.
    • NOWY SERWIS - Baza pytań Czytelników
      Serwis internetowy www.pytaniaczytelnikow.gofin.pl to wielka baza pytań z odpowiedziami ekspertów Gofinu, publikowanych na łamach naszych Czasopism tj. Biuletynu Informacyjnego dla Służb Ekonomiczno-Finansowych, Ubezpieczeń i Prawa Pracy, Poradnika VAT, Zeszytów Metodycznych Rachunkowości, Przeglądu Podatku Dochodowego. Dostęp do zawartości Serwisu mają użytkownicy zalogowani, posiadający prenumeratę kompletu Czasopism.
    • NOWY SERWIS - WideoPOMOCNIKI
      Platforma materiałów wideo - praktyczna pomoc dla Księgowych w formie filmów - www.wideopomocniki.gofin.pl. W serwisie znajdziesz:
      - porady ekspertów - wypowiedzi ekspertów, objaśniające w zwięzły sposób zagadnienia, które w  danym czasie są niezwykle ważne
         dla Księgowych,
      - szkolenia - dłuższe nagrania wideo, w których eksperci w szczegółowy sposób objaśniają dane zagadnienie,
      - instruktaże - pełne instrukcje jak wypełnić określone formularze lub druki urzędowe na konkretnych przykładach.
    Ponadto w wersji PREMIUM dotychczasowe POMOCNIKI Księgowego (tj. wzory druków i umów, kalkulatory, przepisy prawne, wskaźniki i stawki, terminy) rozbudowane zostały o NOWE dodatkowe pomoce i praktyczne funkcje.
  4. Wprowadziliśmy wersję DEMO Serwisów internetowych.
  5. W nowej wersji Czasopisma Księgowych on-line - www.czasopismaksiegowych.pl, uruchomiliśmy nową stronę główną Serwisu, dzięki której w łatwy i intuicyjny sposób można dotrzeć do potrzebnych informacji.

2014

  1. W ofercie na 2014 rok - PRENUMERATA 2014:
  2. - jednym z istotnych, nowych przywilejów, są eWYDANIA (www.gofin.pl/ewydanie), które dodawane są do wszystkich Czasopism w wersji drukowanej, do Gazety Podatkowej, do Serwisu Głównego Księgowego i do wydań on-line.
    Program eWYDANIE Gofin to m.in.:
    • dostęp do pobranych e-wydań bez dostępu do sieci internet,
    • dostęp do pobranych e-wydań również po okresie ważności prenumeraty,
    • możliwość tworzenia archiwum.
  3. Uruchomiliśmy serwis www.NOWOSCI.gofin.pl, w którym na bieżąco informujemy o wszystkich naszych nowych produktach, usługach i promocjach.
  4. Wydłużyliśmy dyżury telefoniczne naszych ekspertów. Każdy Prenumerator ma przywilej korzystania z darmowych dyżurów telefonicznych ekspertów, które odbywają się codziennie (od poniedziałku do piątku) w godz. 8:00 - 14:00. Szczegółowe informacje o dyżurach oraz aktualny harmonogram tematyczny dostępny jest na stronie www.dyzurytelefoniczne.gofin.pl.
  5. Uruchomiliśmy serwis www.gofin.pl/wideoporady, w którym prezentujemy porady ekspertów Gofinu w formie wideo. Redaktorzy Czasopism i Gazety Podatkowej omawiają aktualne i ciekawe tematy z zakresu: podatku VAT, rachunkowości, podatku dochodowego, ubezpieczeń i prawa pracy.
  6. Serwis Głównego Księgowego wzbogaciliśmy o nowy dział Aktualności, w którym poszczególne redakcje Czasopism na bieżąco zamieszczają ważne informacje z zakresu podatków, rachunkowości i prawa pracy.
  7. Uruchomiliśmy serwis internetowy www.DodatkidoCzasopism.gofin.pl poświęcony dodatkom do Czasopism Wydawnictwa Podatkowego GOFIN. W serwisie znaleźć można wszystkie tytuły dodatków wraz ze spisami treści oraz Pomocniki i Ściągi dla Księgowych.
  8. Udostępniliśmy nową wersję serwisu Czasopisma Księgowych www.CzasopismaKsiegowych.pl. W nowym Serwisie jeszcze łatwiej i wygodniej można korzystać z szerokiej bazy artykułów, narzędzi oraz pomocy zamieszczonych w Serwisie.
  9. Udostępniliśmy nową aplikację dla księgowych - ASYSTENT Gofin (www.Asystent.gofin.pl). Jest to nowoczesna, bezpłatna aplikacja z bezpośrednim dostępem do zasobów Wydawnictwa Podatkowego GOFIN z pulpitu komputera. Zawiera wszystkie ważne informacje z zakresu podatków, rachunkowości i prawa pracy. Na bieżąco informuje o wszystkich zmianach wprowadzonych w serwisach Wydawnictwa oraz zapewnia szybki dostęp do praktycznych pomocy dla Księgowych.

2013

  1. W ofercie na 2013 rok - PRENUMERATA 2013:
    • wprowadziliśmy NOWĄ SERIĘ dodatków do Czasopism - Pomocniki i Ściągi dla Księgowych. Nowa seria obejmuje: Pomocniki Księgowego, Pomocniki Kadrowego, Pomocniki Podatnika VAT, Pomocniki Rachunkowości, Pomocniki Podatnika oraz Ściągi dla Księgowych wydane w praktycznej i podręcznej formie,
    • utrzymaliśmy bezpłatny dostęp do wersji internetowych prenumerowanych tytułów drukowanych.
  2. Wprowadziliśmy nową wersję Programu DRUKI GOFIN o znacznie poszerzonej funkcjonalności - wersję komercyjną (sprawdź pod adresem: www.druki.gofin.pl/wersja-komercyjna). Wersja komercyjna (płatna) Programu DRUKI, oprócz dotychczasowych opcji podstawowych (dostępnych również w wersji niekomercyjnej - bezpłatnej) dodatkowo posiada niezwykle przydatne funkcje: obsługę bazy podmiotów, możliwość wysyłania druków do kontrahentów bezpośrednio z Programu, rozszerzone opcje drukowania. Ponadto wersja komercyjna Programu może być wykorzystywana do celów usługowych i zarobkowych np. w firmach, instytucjach lub biurach rachunkowych.
  3. Wzbogaciliśmy serwisy internetowe (www.sgk.gofin.pl, www.czasopismaksiegowych.pl, www.gazetapodatkowa.pl) o linki do cytowanych przepisów prawnych (nowa funkcjonalność) oraz odnośniki pomiędzy artykułami ułatwiające dotarcie do poszczególnych informacji.
  4. W serwisach oraz na portalu www.gofin.pl wprowadziliśmy moduł HITY GOFINU (sprawdź pod adresem: www.hity.gofin.pl), w którym sygnalizujemy o niezwykle ważnych dla księgowych zagadnieniach, interpretacjach, orzeczeniach, zmianach i poradach.

2012

  1. W ofercie na 2012 rok - PRENUMERATA 2012:
    • wprowadziliśmy jeszcze wyższe rabaty dla zamawiających komplety promocyjne (15%, 11%, 6%),
    • utrzymaliśmy wiele przywilejów i korzyści, cieszących się niesłabnącym zainteresowaniem (m.in. bezpłatne dostępy do serwisów internetowych, gratisowe kalendarze - książkowy z ważnymi terminami i poradami oraz ścienny, książki z cyklu Biblioteka Podatnika 2012).
  2. Wzbogaciliśmy serwis internetowy druki.gofin.pl o autorski Program DRUKI GOFIN, który umożliwia zapisywanie wypełnionych formularzy. Program umożliwia m.in.: wypełnianie aktywnych pól, automatyczne przeliczanie wybranych pól, zapisywanie informacji wpisanych do druku, wydruk druku i wiele więcej. W serwisie udostępniamy ponad 1000 formularzy oraz pism, w tym ponad 700 to aktywne druki w formacie Programu Druki GOFIN.

2011

  1. W ofercie na 2011 rok - PRENUMERATA 2011:
    • utrzymaliśmy cieszącą się wśród Prenumeratorów dużym uznaniem promocję, w której zamawiający Czasopisma lub Gazetę w formie papierowej, na cały okres prenumeraty otrzymują bezpłatny dostęp do ich wersji internetowych,
    • wprowadziliśmy ofertę specjalną - kalendarz książkowy podatnika i księgowego z ważnymi terminami i poradami GRATIS do rocznej prenumeraty co najmniej jednego Czasopisma.

  2. Wprowadziliśmy zmiany do Gazety Podatkowej, m.in.:
    • zwiększyliśmy liczbę stron grzbietu głównego z 20 do 24,
    • wprowadziliśmy nowe działy tematyczne: Przewodnik Gazety Podatkowej, Z dyskusji na www.forum.gofin.pl, Orzecznictwo i interpretacje prawne,

  3. Zmieniliśmy szatę graficzną publikacji książkowych z cyklu BIBLIOTEKA PODATNIKA (książki wydawane niemalże od początku istnienia firmy).

2010

  1. Rozbudowaliśmy specjalną stronę www.PoznajProdukty.gofin.pl, na której każdy może bezpłatnie zapoznać się z naszymi:
    • Czasopismami,
    • dziennikiem Gazeta Podatkowa,
    • wersjami internetowymi Czasopism i dziennika.
  2. Zmieniliśmy dotychczasową nazwę serwisu CZASOPISMA ON-LINE funkcjonującego pod adresem: www.czasopisma.gofin.pl na CZASOPISMA KSIĘGOWYCH on-line (serwis dostępny pod adresem: www.czasopismaksiegowych.pl).

2009

  1. Nasze Wydawnictwo uzyskało dofinansowanie na realizację projektu pt.: "Stworzenie innowacyjnej linii produkcyjnej do druku i obróbki introligatorskiej w Wydawnictwie Podatkowym GOFIN w Gorzowie Wlkp." z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach Priorytetu II Działanie 2.2.

2008

  1. W odpowiedzi na zgłaszane potrzeby naszych Klientów, uruchomiliśmy nowy portal podatkowo-księgowy pod adresem: www.gofin.pl. Tym samym internetowy Serwis Głównego Księgowego został umieszczony pod nowym adresem: www.sgk.gofin.pl.

    Portal GOFIN.PL to bogate źródło wiedzy z zakresu m.in.: podatków, rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń. Aby odszukanie informacji było maksymalnie proste, artykuły pogrupowane zostały w sekcje tematyczne, do których szybki dostęp można uzyskać bezpośrednio z głównego menu portalu. Portal został opracowany z myślą o zapotrzebowaniu na szybką informację księgowych, pracodawców, pracowników, ekonomistów, menedżerów.

  2. Odświeżyliśmy szatę graficzną serwisu Czasopisma on-line, który obecnie znajduje się pod adresem www.czasopismaksiegowych.pl.

2007

  1. Uruchomiliśmy nowy portal CZASOPISMA ON-LINE. Każdy Prenumerator Czasopism otrzymał wersję on-line prenumerowanego Czasopisma GRATIS (www.czasopismaksiegowych.pl).

  2. Uruchomiliśmy nowy sklep internetowy, w którym w łatwy i szybki sposób można zamówić wszystkie produkty Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o. - www.sklep.gofin.pl.

  3. Uruchomiliśmy e-wydanie dziennika Gazeta Podatkowa, tak aby każdy Prenumerator mógł w wygodny sposób przeglądać dziennik w Internecie strona po stronie.

2006

  1. Wprowadziliśmy nowe promocje na prenumeratę całoroczną:
    • komplet promocyjny z rabatem 10%,
    • komplet promocyjny z rabatem 5%,
    • komplet promocyjny z rabatem 4%.

  2. Zmieniliśmy szatę graficzną portali: Serwis Głównego Księgowego (www.gofin.pl, aktualnie pod adresem www.sgk.gofin.pl), Gazeta Podatkowa on-line (www.gazetapodatkowa.pl) oraz Forum Dyskusyjne (www.forum.gofin.pl).
  3. Nasze przedsiębiorstwo uruchomiło maszynę drukującą i urządzenie do odwracania stosu, na zakup której uzyskało dofinansowanie z Unii Europejskiej. Dzięki temu nastąpił wzrost zdolności sprzedaży i mogliśmy zwiększyć zatrudnienie.



    UNIA EUROPEJSKA
    Zakup finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
    www.parp.gov.pl, www.konkurencyjnosc.gov.pl.

  4. Uruchomiliśmy nowy segment usług, mianowicie kompleksową realizację wszelkich projektów branży poligraficznej zarówno dla Klientów indywidualnych, jak również dla firm, urzędów i instytucji.
    Każde zlecenie poligraficzne możemy wykonać kompleksowo:

    projekt - opracowanie graficzne - montaż komputerowy - druk - skład - oprawa.
    Nasza oferta skierowana jest do tych, którzy cenią sobie najwyższą jakość w najlepszej cenie - www.drukarnia.gofin.pl.

2005

  1. Wraz ze wzrostem zainteresowania poradami udzielanymi przez naszych specjalistów, zwiększyliśmy ilość dyżurów telefonicznych dla wszystkich Czytelników. Z porad ekspertów można już korzystać od poniedziałku do piątku. Organizujemy również tematyczne dyżury telefoniczne dla Prenumeratorów.
  2. W 2005 roku do Czasopism i Gazety dodaliśmy łącznie 36 specjalnych płyt CD z różnorodnymi atrakcyjnymi zagadnieniami.
  3. Zanotowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży Gazety Podatkowej.
  4. Rozpoczęliśmy sprzedaż reklamy zewnętrznej w:
    • dzienniku Gazeta Podatkowa (reklamy/ogłoszenia wymiarowe, inserty) więcej
    • Czasopismach (inserty) więcej
    • portalach internetowych www.gazetapodatkowa.pl i www.gofin.pl więcej

2004

  1. Wprowadziliśmy najnowszą propozycję wydawniczą - GAZETA PODATKOWA (do 30 czerwca 2004 r. tytuł brzmiał: Twoja Gazeta Podatkowa). Gazeta wydawana jest dwa razy w tygodniu: w poniedziałek i czwartek. Jest to dziennik, w którym znaleźć można porady i wyjaśnienia, przydatne nie tylko instytucjom, firmom, księgowym, ale również indywidualnemu Czytelnikowi. Już od pierwszego numeru Gazeta zyskała wielotysięczną rzeszę Odbiorców.
  2. Dla Czytelników Gazety uruchomiliśmy Gazetę Podatkową on-line - internetowy serwis umożliwiający dostęp do całej zawartości bieżącego numeru oraz archiwum dziennika (sprawdź pod adresem: www.gazetapodatkowa.pl).
  3. Dla Prenumeratorów Czasopism przygotowaliśmy szereg ciekawych płyt CD.
  4. Nawiązaliśmy współpracę z Pocztą Polską, która również przyjmuje zamówienia na prenumeratę Gazety Podatkowej.
  5. W serwisach internetowych www.gazetapodatkowa.plwww.gofin.pl uruchomiliśmy forum dyskusyjne.

2003

  1. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Czytelników, wprowadziliśmy zmiany umożliwiające wybór okresu prenumeraty naszych Czasopism.
  2. Odnotowaliśmy bardzo istotny wzrost sprzedaży internetowego Serwisu Głównego Księgowego, co potwierdza jego ogromną przydatność w codziennej pracy.
  3. Rozpoczęliśmy prace nad nowym produktem - wydaniem Gazety - Twoja Gazeta Podatkowa, której 1. numer ukazał się na rynku wydawniczym 12 stycznia 2004 roku.

2002

Mając na uwadze podniesienie atrakcyjności Serwisu Głównego Księgowego, zwiększyliśmy znacznie ilość zawartych w nim informacji:

  • uruchomiliśmy Serwis Finanse (obecnie serwis ten nosi nazwę Biuletyn Informacyjny), który spotkał się z dużym uznaniem Czytelników,
  • otworzyliśmy nowy dział GOFIN podpowiada, a także uruchomiliśmy e-wiadomości (obecnie nazywany NEWSLETTER podatkowo-księgowy),
  • w dziale Pomoce Podatnika, zamieściliśmy wzory druków publikowanych w formie załączników do przepisów prawnych,
  • udostępniliśmy dodatki do Czasopism w wersji on-line, wcześniej dostępne jedynie w prenumeracie wersji papierowej Czasopism.

2001

W portalu internetowym www.gofin.pl udostępniliśmy naszym Czytelnikom internetowy Serwis Głównego Księgowego, zawierający informacje, wyjaśnienia, komentarze oraz przepisy prawne. Głównym źródłem informacji zamieszczanych w Serwisie są wszystkie nasze Czasopisma. Serwis Głównego Księgowego funkcjonuje pod adresem: www.sgk.gofin.pl.

2000

  1. Wdrożyliśmy w życie planowaną wcześniej zmianę nazwy firmy z Zakładu Doradztwa i Organizacji na Wydawnictwo Podatkowe GOFIN. Nazwa została zaczerpnięta z wyrazów GORZÓW - miejsce wydania Czasopism oraz FINANSE - tematyka Czasopism. Nowe brzmienie nazwy z pewnością przyczyniło się do łatwiejszego kojarzenia naszej firmy z działalnością jaką prowadzimy.

  2. Wprowadziliśmy telefoniczne dyżury ekspertów z różnych dziedzin, będących w kręgu zainteresowań Czytelników naszych Czasopism.

1999

  1. Uruchomiliśmy stronę internetową naszego Wydawnictwa www.gofin.pl, prezentującą profil działalności Wydawnictwa oraz jego ofertę wydawniczą.

  2. Wydaliśmy kolejne czasopismo - dwutygodnik: Ubezpieczenia i Prawo Pracy. Tematyka Ubezpieczeń i Prawa Pracy rozpatrywana w wielu aspektach kompleksowo i przejrzyście świadczy o użytkowym charakterze czasopisma. Publikacja od początku cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

1998

  1. Wydaliśmy kolejne czasopisma w cyklu miesięcznym:


  2. Od 2000 roku, zwiększyliśmy częstotliwość wydawania tych czasopism z miesięczników na dwutygodniki.
    Wszystkie Czasopisma od początku ich wydawania uzupełniane są o bezpłatne dodatki, które stanowią kompleksowe opracowania tematyczne oraz jednolite teksty podstawowych aktów prawnych.

  3. Poszerzyliśmy ofertę wydawniczą o Program komputerowy Podatki, który początkowo dostępny był tylko na dyskietkach. Od 2000 roku jest wydawany i aktualizowany na płytach CD z możliwością zainstalowania na jednym stanowisku, pięciu stanowiskach lub w sieci.

1996

W oparciu o opinię Prenumeratorów zaczęliśmy wydawać Serwis Podatkowy, jako comiesięczny dodatek do Biuletynu Informacyjnego. Serwis jest zbiorem wyjaśnień organów skarbowych i orzecznictwa. Dodatek ten cieszy się dużą popularnością wśród Klientów naszej firmy. Zdecydowana większość Abonentów prenumeruje Biuletyn wraz z Serwisem.

1989

W lutym zarejestrowaliśmy działalność gospodarczą pod nazwą Zakład Doradztwa i Organizacji. Był to ostatni element przygotowań do wydania miesięcznika Informacja dla Służb Ekonomiczno-Finansowych. Obecnie jest to czasopismo wydawane co 10 dni o nazwie Biuletyn Informacyjny dla Służb Ekonomiczno-Finansowych przeznaczone dla Głównych Księgowych, Służb finansowo-księgowych, jak i każdego Praktyka podatkowego. Swoje uznanie zyskał dzięki wyczerpującym i szczegółowym wyjaśnieniom poszczególnych tematów opisywanych na jego łamach. O jego walorach świadczy również fakt, iż ponad 97% Abonentów prenumeruje m.in. właśnie to czasopismo.
 
 
Przydatne linki
 
Sklep internetowy - sklep.gofin.pl
 
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o., ul. Owocowa 8, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. 95 720 85 40, faks 95 720 85 60
Wydawnictwo Podatkowe GOFIN
Szanowny Użytkowniku !
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie dobrowolnej zgody poprzez kliknięcie przycisku "Zgadzam się".
Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

Serwis internetowy, z którego Pani/Pan korzysta używa plików cookies w celu:

  • niezbędnego zapewnienia prawidłowego działania Serwisów (utrzymania sesji),
  • realizacji funkcjonalności ułatwiających obsługę Serwisu,
  • dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
  • analizy statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
  • zbierania i przetwarzania danych w celu wyświetlenia reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam.
Pliki cookies

Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z Serwisu, w celu administrowania Serwisem, dostosowania treści Serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania reklamy (dostosowania treści reklamy do indywidualnych potrzeb użytkownika). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika Serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do internetu oraz w Polityce prywatności i plików cookies.

Administratorzy

Administratorem Pana/Pani danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu internetowego i jego usług jest Wydawnictwo Podatkowe GOFIN sp. z o.o. Administratorem danych osobowych w plikach cookies w związku z wyświetleniem analizy statystyk i wyświetlaniem spersonalizowanych reklam są partnerzy Wydawnictwa Podatkowego GOFIN sp. z o.o., Google Inc, Facebook Inc.

Jakie ma Pani/Pan prawa w stosunku do swoich danych osobowych?

Wobec swoich danych mają Pan/Pani prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do cofnięcia zgody.

Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z wykonaniem umowy.

    Umowa w naszym przypadku oznacza akceptację regulaminu naszych usług. Jeśli zatem akceptuje Pani/Pan umowę na realizację danej usługi, to możemy przetwarzać Pani/Pana dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.

  • Niezbędność przetwarzania danych w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora.

    Dotyczy sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na usprawiedliwione potrzeby administratora, tj. dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.

  • Dobrowolna zgoda.

    Aby móc realizować cele:
    - zapamiętania Pani/Pana decyzji w Serwisach w zakresie korzystania z dostępnych opcjonalnie funkcjonalności,
    - analiz statystyk ruchu i reklam w Serwisach,
    - dopasowania reklam w serwisach społecznościowych,
    - wyświetlania spersonalizowanych reklam produktów własnych i klientów reklamowych oraz do śledzenia użytkowników, kliknięć i konwersji wyświetlanych reklam w związku z odwiedzaniem niniejszego Serwisu internetowego partnerzy Wydawnictwa Podatkowego Gofin sp. z o.o. muszą mieć możliwość przetwarzania Pani/Pana danych.

Potrzebna jest Nam Pani/Pana dobrowolna zgoda na zapisy w plikach cookies w celach realizacji powyższych celów.
W związku z powyższymi wyjaśnieniami prosimy o wyrażenie dobrowolnej zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies przez kliknięcie przycisku „Zgadzam się” lub „Nie teraz” w przypadku braku zgody. Istnieje możliwość skorzystania z „ustawień zaawansowanych” plików cookies w celu określenia indywidualnych zgód na zapis wybranych plików cookies realizujących wybrane cele.